Datele din wearebles, din ce în ce mai interesante pentru marketeri

Deși piața smartwatch-urilor și a device-urilor purtabile la mână este încă mică, dar promite creștere, oamenii de marketing au început deja să fie interesați de datele pe care acestea le colectează despre cei care le utilizează.

Fie că le folosim pentru a măsura parametri de performanță sportivă, pentru a ne trimite notificări atunci când primim un email sau cum și când reacționăm la stimuli din social media, dispozitivele pe care le avem la mână colectează date prețioase pe care oamenii de marketing le pot interpreta și folosi cu iscusință pentru a dezvolta noi abordări și interacțiuni comerciale.

Un sondaj făcut de Criteo pentru Business Insider între oameni de marketing a relevat că pentru oamenii de marketing, întreai fiind ce contează pentru ei, importante ar fi următoarele:

  • 38% of participants responded that they would be interested in data on users’ daily routine.
  • 37% noted they’d be interested in obtaining precision location data from smartwatches.
  • 30% said they’d like to collect device usage data.

Toate astea pentru că noile dispozitive știu tot despre noi, de la condiție fizică la cât timp dormim și unde mergem în fiecare zi, chiar cu ce mergem, având în vedere că putem comanda UBER sau taxi de pe ceas.

smartwatches

Add Comment