Reach-ul și interacțiunea din facebook au scăzut cu peste 50% într-un an

Likes, the dominant engagement type, saw a 55% decline for the top 10 sites combined from July 2015 to April 2016. Shares fell by 57%, and comments by almost 64%.
Cam așa se prezintă situația între cei mai mari publisheri din lume la ora actuală. Facebook face tot posibilul să promoveze video-urile urcate în platforma nativă și pare că neglijează ( sau nu) conținutul distribuit acolo, publicat deja în alte platforme proprii.
Screen-Shot-2016-05-26-at-17.29.43-768x492
Probabil trend-ul va fi același, cei de la facebook vor încerca din ce în ce mai tare să forțeze publisherii să posteze conținutul direct în platformă și nu doar să-l distribuie acolo.
E un pas anticipat din partea lor, din punctul meu de vedere, ei mutând de multă vreme pas cu pas către deținerea întregului conținut.
Să vedem ce va urma pe viitor, mai ales că acum avem și opțiunea de ”instant articles”.
Lucrurile devin din ce în ce mai complicate în viața producătorilor de conținut. Și nu vorbim aici de top 10 ci de cei mai mici, care din asta trăiesc și pentru care facebook nu mai reprezintă o cale de creștere.

Add Comment